"Helgens äventyr"

Skulle ta halv fem bussen till Sala.. Blir sjukt stressad hoppar på bussen. upptäcker att den pker åt fel håll.. Inser att jag sitter på Norbergsbussen, hoppar av mitt i skogen och ringer mamma som tur nog vänder för att hämta mig :P Passar även på att ringa <3 som inte kunde sluta skratta åt mig -.-' snällt :P Tillslut kom mamma och vi åkte till Färnbo och därigrån tog jag rätt buss xD
Väl framme i Sala drog vi hem till Milla och umgicks och spelade spel. Mycket skratt och prat. Så sjukt jävla roligt hade vi <3
på fredag fortsatte det roliga, men sen drog Milla till gåvan så jag gick för att träffa <3 Spenderade fre/lör med honom, väldigt trevligt :) <3
Just nu, sitter nere i vardagsrummet med minsta syrran. Sitter med varsin dator framför teven och lyssnar på Good Charlotte.
Nördigare än så kan det ju inte bli :P
Aja, bilder från "helgen" kommer :)


jag tycker om dig.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0