hur stor är chansen?

typ trött..
dygnade sön/mån
sov hos milla mån/tis
var med <3 till sent tis.
körlektioner alla dagar utom ons.
prov och teoriplugg.
jag vill bara lägga mig ner och sova just nu.
ska göra det med
har haft en bra dag, fram tills senare.
åh, det gör mig så sjukt jävla arg!
åh, händer nåt då jävlar!
ehm ja, på fre får jag iaf träffa <3 igen..
längtar...
nej ordentlig uppdatering kommer nog im eller nå


btw1.. köldexem på benen är inte okey. :S
btw2, skulle ner och hämta vatten... letade i kylskåpet.. Godnatt -.-'

Kommentarer
Postat av: Ch

Hahaha, lyckat med att hämta vatten i kylen xD

2010-01-14 @ 17:23:48
Postat av: milla

haha, men jag var liiite lätt trött xD

2010-01-14 @ 17:54:45
Postat av: jessie^^

du är rolig :P<3

2010-01-16 @ 12:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0