Söndag morgon

Vaknade för en sisådär två timmar sen.. Har läst ut Harry Potter och dödsrelikerna nu. Sorgligt vafan.
Idag ska dagen spenderas med teoriplugg och kanske om jag hinner läsa lite Death Note..
Ev städa lite, allt beror på hur länge jag orkar plugga och om det blir till att åka ut och köra :P
Usch känner mig så jävla jättestressad och nervös.. Det ordnar sig det vet jag, men ja jag kan inte sluta oroa mig för det..
Har så sjukt mycket som måste vara klart med skolan oxå, vilket känns åt helvete. Typ hela ma a kursen, rester i svenska människoribehovavstöd och lite mer.. palla.
Sen ska vårat projekt arbete närma sig slutet, vi kommer äga men fan så stressigt!
aja, ska väl göra nåt med mitt liv..





Aesthetic Perfection - Living the Wasted life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0