Uppkörningsdagen

Kör upp kvart i två idag! :)
känns härligt. har körlektion kvart över ett så det är bra.
Lite nervös börjar jag bli, men inte lika som till teorin xD då var det extremt, kunde inte äta eller sova en vecka innan xD
Milla är och tränar just nu, snart kommer hon hem. Vet inte vad vi ska göra då, men kring tolv börjar jag nog röra mig mot Nisses.
Tänk om jag inte klarar det? :O
eller nej tänk inte så.
Det känns bra, känns som att jag har koll på läget. Bara en sak jag måste kolla på skolan först, jag och pappa kom inte riktigt överens om det igår xD menmen det löser sig.
Efter uppkörningen ska jag tillbaka till Milla dit Plast och mitt <3 senare kommer, vi vet inte när men de kommer xD
Får väl se vilket humör jag är på när jag kommer tillbaka.. Känns lite nervöst nu.. Men det är nog bara för att jag är själv. Men det ska nog gå bra, teorin var det jag oroade mig för och nu är den avklarad så det borde gå bra.
Fan, mitt pratbehov är stort just nu. Ingen här, ingen på msn och ingen jag kan ringa (sover/skolan) det sög ju >.< får prata med mig själv, det är jag iaf bra på :)
gör det när jag kör nu med, och gestikulerar xD Hoppas man får göra sånt på uppkörningen, annars är jag körd :P
Nej ska sluta babbla och försöka hitta på något.

uppdate kommer väl senare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0