Lies, I used to understand them

Så trött.

Trött på alla jävla lögner, dessa jäkla svek.
Trött på hur allt upprepar sig.
Rädd för att jag tillåter det.

Lögnerna äter upp mig inifrån, trasar sönder mig.
Mig och min själ.

Jag gick sönder redan förra gången.
Så ni behöver inte försöka en gång till.
Jag går nog inte att laga efter det här.

Min tillit är förstörd, det enda jag ser är lögner och svek.
Jag ser er i ögonen, ni ljugermig upp i ansiktet.

Även sanningen är en lögn.
En lögn som jag måste leva i, ta varje andetag med.

Jag har tröttnat, på riktigt denna gång.
Vet inte hur länge till jag står ut.

Jag vill kunna se saningen igen, tro på den.
Lita på de ord folk säger till mig, att de inte är tomma.

Men ni gör det för svårt, ni hade sönder det för länge sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0