Wish you would come back.

Idag är det 4 år sedan du gick bort. Jag saknar dig nå enormt.

<3





Carve your name into my arm.
Instead of stressed, I lie here charmed.
Cuz there's nothing else to do,
Every me and every you


Idag blir det mysdricka med Jessie och Robert! Det gillas som fan!
På måndag/tisdag får jag min nya bil, gillas om något mer. Har varit billös sen i onsdags och jag har aldrig känt mig så handikappad. Känns som att någon har huggit bort benen, eller en annan bit av mig.

Usch, är så jävla trött. Somande sent, vaknade tidigt. >.< Bra kombo eller inte.

Snart kommer nog ett nytt smink inlägg tror jag. Denna gång under mer struktur. Funderar på att göra en "underblogg" åt de inläggen. Dom passar inte riktigt in här känner jag.

Jaja, snart är det kväll ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0