FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!

JA!
rubriken säger allt!
Igår var det studentdags! Började med en fotografering i parken och sedan champangefrukost med klassen! Sedan typ betygsudelning och annat crap. Men det bästa utav allt var ju defenetivt tåget! Glädje på höf nivå! BFarna ägde ut alla andra klasser!

Sedan hem med släkt och pojken till byn, också jävligt trevligt. Vart väl inte där så länge innan det var dags att åka in och möta mupparna för förfest hos Natta med hela klassen! :D
Var väl tänkt att vi skulle dra till hotellet efter med ingen pallade riktigt, så mupparna, Tobbe och Gutta drog till Jessie på "efterfest" ist. Drog även dit en massa annat trevligt folk så som Jessies pojke, Anna och Björn och min pojk.
Så jävla lyckad kväll/dag!


Idag har jag varit till sala två ggr med en tio mins paus emellan, värdelöst. Först skjutsa hem pojken och sedan hämta syrran, att man aldrig kan tima sånt bra.

Men men, det enda negativa med studenten är att jag har lyckats pajja min kamera lite... displayen är typ konstig med en massa streck nu.. = ledsen Milla.
Men ska in på måndag och kolla om det går på garantin annars hur mkt det kostar att laga den..

Nej leka en snabbis med Barb sedan sova fan. Hela min kropp säger ifrån.. Halsen med :P

Togs en hel del bilder, men de kommer så smånigom :D



Och så finns det dom som har flera hundra dagar kvar!


(Vi är dräggen på BF!)



Så jävla bäst!

Kommentarer
Postat av: jessie

Grattis!!!<3

2010-06-06 @ 12:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0