Hmm

Nej nu fan ska jag bli bättre på att skriva här.. *promise*

Har bara saknat inspiration till det, och kanske lite tid.. Har spenderat mycket tid i stan med lite folk på sista tiden, sen det där med studenten och allt. Allt det med skolan tog tid, plus att jag nu har kunnat sova igen.. Något som jag inte har kunnat på typ ett halvår, så det har jag uttnyttjat till fullo.

Men kommer byta lite inrikting här tror jag.. Komemr fortfarande vara personligt, men kommer nog slänga in mycket mera smink och liknande saker. Det är iaf vad jag känner för för tillfället, har dock ingen kamera så är inte möjligt just nu.

Ja, menmen idag tänkte jag sepndera dagen med att läsa och försöka åka in en sväng till bibblan i avesta, låna restrerande av Millenium-seriern (nästan klar med Män som hatar kvinnor nu) och lite Death Note och något övrigt skoj ^^

Ja det var väl det som jag kan skriva för tillfället ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0