Fredag..

Dagen idag har varit jobbig, jobbig men till en viss del skoj.
Mkt som jag inte orkar ta tag i riktigt, men saker får lösa sig efterhand nu, orkar inte försöka och misslyckas hela tiden.
Imorgon blir det nog stan, och jag ska köra min bil för 3:e gången :)! Ska in och träffa pojken en sväng, komma hemifrån lite.. >.<

Kvällen har spenderats typ halvtdöd i sängen, vart tvungen att ringa pojken för att hålla mig vaken. Sen en sväng till Färnbo och hämta syrran, men sånt går mkt lättare om man berättar vart man är! :)

:O
Mat-tanten tog våra mackor idag! :o
taskigt! men så jääckla kul! haha

Höll även på att bli påkörd av en buss :P

Händelserik men jobbig dag.



Mupparna :)

¨


Blööö, Brynäs åkte ut i kväll >.< sög ju!

Kommentarer
Postat av: J.

men det var ju du som inte såg oss...

2010-03-28 @ 14:21:18
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men man ska ändå säga vart man vill bli hämtad :P

2010-03-28 @ 14:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0