I'm wearing this smile that I don't believe in..

Två hela dagar var det okey.
Spenderat eftermiddagen gråtandes.

Jag är inget, jag är och förblir detta.
Tack, så jävla mkt KSK!
SKITSKOLA!
Tack för all info jag skulle ha fått, alla möten som inte blev av.

Jag kan inte söka högskola.
Jag är fast här, jag får panik.
Jag kan inte vara kvar här. Inte i denna jävla håla.
Måste göra något med mitt liv.
Måste bli något, överleva.

Blir nog ett till år eller iaf termin på KSK i höst.
Jag skriker inombords, högt och ihållande.
Tar studenten i vår, men inte samma sak.

I höst vill jag sitta i Sundsvall och plugga Kriminologi (hur det nu stavas)
Eller i Västerås på lärarutbildningen.

Jag kan inte bo här ett år till.
Jag dör här ute.

Syon ska iaf hjälpa mig, fixa iordning allt.

Jag måste få ordning på allt, mitt liv, vadsomhelst.

Alla drömmar jag hade är här med krossade.
Jag är förkrossad..

Vill inte längre.


taget från min likström, skrevs igår..
skulle ha varit på uppsala universitet och kollat på massa pogram idag, men struntade idet.
orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0