Irritation.

Hade redovisning idag, ägde! :D

Annars, har varit så äckligt jävla irriterad hela jävla dagen.
Hjärnan funkar inte alls som den ska idag.
Jag funkar inte som jag ska idag.
Nej sån dag då man inte skulle ha vaknat
Dock trevligt i skolan :)
Och Jessie gillade tydligen min present :P som oxå gjorde dagen lite bättre :)

Kanske dags att försöka hitta på något till helgen nu? :P
Eller om man bara ska vara hemma och glo.. fast det låter inte så lockande..

Nej sova, sova är fan det enda jag vill göra.
Sova och vara i gott sällskap <3

Har dock haft sällskap på bussen den här veckan av Anna och det gillas :)

yeye, dags att göra något vettigt med mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0