kaos.. :\

"Ditt hjärta måste gå sönder och sömnlösa nätter och tårar väntar.
Ditt hjärta måste gå sönder och att blunda och ducka hjälper inte nu.
Men efter regn kommer alltid sol och smärtan gör att du känner att du lever.
För alla hjärtan måste gå sönder ibland.."


Jag har ingen ork till att blogga längre.. ingen lust.
finns inget som pågår just nu som någon vill läsa om.
jag vill inte ens läsa om det jag skriver.
fast jag vill inte mycket just nu.

är iaf frisk, så blir skola imorgon.
förhoppningsvis träffa pojke i helgen.
det behövs..


det är kaos just nu, riktigt totalt svart kaos.
allt är så uppenbart.
allt är så fel.

Please don't go, I want you to stay
I'm begging you please, please don't leave here

Jag behöver dig så mycket mer än du kan ana..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0