Ons-Fre

Ionsdags åkte jag som sagt in för att plugga med mupparna, gick bra :)
Sen drog jag omkring på stan med Elin tills hon vart tvungen att dra hem.
Så drog till Jessie och Robert ist ^^
Var där ett par timmar tills <3 kom in till stan, så drog mig neråt Dalhem ist.
Typ firade <3's f-dag och umgicks.
Slutade med att killarna var ute och sprang omkring i snön i två-tre timmar och hade snöbollskrig xD grymt kul att kolla på xD *idioter* haha.
Ja, hade volvon iaf. Första gången jag körde den själv, läskigt xD
<3 sov kvar här så körde jag hem han på Torsdagen..
så onsdag/torsdag var trevligt ^^
Spenderade kvällen med att umgås med syrrorna, längesen ju :O :D
Ja, idag har varit värdelös.
Skönt att gå med hunden på morgonen, that's about it.
Fest hos Milla imorgon, men jag ska vara nykter :) sådet så
eh, ja that's all for now.
grymt uttråkad, ska nog sova..
eller nåt.

Idag har inte varit så bra.

bild på idioterna.. :P



Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0