Smurfa det är jättecoolt, ja bara man blir van.

Mår inte så jävla bra idag..
vill ta bilen och åka till bensinen tar slut..
men måste till skolan imorgon..
Så det får bli ev ringa pojke, kolla på GA och sedan somna till Max Manus.
Små glädjeämnen i vardagen..

Aja, imorgon är det torsdag..
Hämta ut lite kläder från ABC-gruppen, sen är det bara att jobba PA resten av dagen.
Tänkte att jag ska ta med kameran så ni kan få se lite vad vi pysslar med.
Vi gör ju som sagt en teater om Smurfarna, vi gör även all rekvisita och sådant själva.
Eller tjaa vi har lånat lite klädesplag och sånt från olika pogram, men allt på scen kan vi väl säga.
Väldigt stressigt, men nå så fruktansvärt roligt :)
Vårat PA kommer bli så bra i slutet :)

Jag kommer nog vara nedstämd ett tag framöver.. men så får det vara..
om tio dagar har jag haft körkort i två månader :) bara 22 månader kvar tills jag slipper oroa mig :P

Aja, helgen blir nog trevlig iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0