Tisdag

Nu får det vara nog med lov tycker jag.
Men imorgon, imorgon ska jag träffa folk :) fast gjorde jag igår med.. men endå :P
Ska in till stan till kl 10 och plugga projektarbete med mupparna :D sen ska jag ev träffa <3 allt beror på..
Så morgondagen blir nog bra ^^
Känner faktiskt ganska positiv för tillfället, hoppas det stannar så ett tag

Aja, idag upp gå med hunden och dra till stan.
Vart lite småonödiga köp. menmen, sånt händer.
Börjar få grymt mycket vårkänslor! Skönt med vår, sol och lite värme. Och att få köra min bil! Fatta skönt det skulle vara.
Lix, Opeln är bra lättkörd och man får plats folk i den, men det är inte min bil utan pappas.
nej.
vart för trött orkar inte skriva mer, dags att sova..

byes.


Yellowcard - Belive


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0