Oj då.. "Det där måste ju vara livsafarligt, förstår han inte det?"

Eh, ja på vägen till skolan så skulle jag stanna och tanka.. gick inte så bra, en stolpe typ attackerade bilen.. inte bra alls.
Pappas bil var det med..
visar bilder på bilen längre ner..
inte så mycket skada, kunde ha blicit värre.. tur att pappa är mekaniker iaf. :P
mamma fick lov att skjutsa mig och min syster till skolan/tåg idag.. är billös tills im kväll nu. >.<

ringde mitt <3 efter "krocken" han tyckte jag var dålig.. :'( <3 :) haha

Kom tillslut till skolan iaf, skrev ett naturkunskapsprov hade historia och åkte hem. Jättevärd dag. Tror att jag kanske klarade provet, vi får se.

Är bara jag och Annika hemma ikväll, den andra syrran är på Öland och kollar på nördsaker och Mor har dragit upp till husvagnen.
Kommer bli en lugn helg, skönt. Imorgon ska jag nog plugga hela dagen, sedan på fredag ska jag träffa pojke vänner och sedan kidnappa med mig pojken till pappa och hans nya. Det är de enda som är planerat. Kanske drar upp till Årsunda över dagen på lördagen, det beror på.

Nu är det bara tre veckor kvar till studenten iaf :) Min klänning kom idag, blir nog bra tillslut det med :)
Jag har inte mycket att skriva här längre känner jag, mycket prat om ingenting. Menmen that's life! :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0