Söndag^^

Dagen har spenderats med mupparna långt ut i ingenstans, dvs hemma hos Veronika! :D ytterst trevligt :D
Var där och firade hennes födelsedag och bara umgicks, nice som fan :) Så dagen var trevlig iaf..

Annars, mår inte så jävla bra just nu. Det har bara blivit för mycket, orkar inte ta in allt.
Ångesten och allt har gnagit sig in långt den här gången.. Vet inte ett dugg längre. Vet att jag måste härifrån, jag kan inte stanna här längre. Det smäller snart. Jag blir för arg av att vara här, snart kan jag inte hantera det längre.
Jag orkar inte med all den här jävla bullshiten längre.

Jag längtar bort, längtar efter ett ställe där jag får vara jag.


Nej vill lägga mig ner och gråta ögonen ur mig och hoppas att allt är löst tills im, att det bara var en dröm.


Inte fan blir det bättre av att man saknar pojken heller.. men nej, han kommer inte hem föräns fredag. värdelöst.





Linkin Park - By myself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0