Valborg, bilder :)

Yeey :D bilderna från Valborg hamnar i detta inlägg ^^

Började med att jag och Anna drog hem till Björn för att fixa oss, senare kom Björn och Joel dit :)
Skjutsade ner pojkarna på stan för att strax efter dra till Emma hela gänget ^^
Där vart vi en massa bra folk som typ grilla söp och hade skoj :P
Stan efter ett par groggar :P sjukt jävla roligt.
trots osäkerheter som faktiskt löste sig tillslut..

Sen på något sätt hamnade vi hos Emma på efterfest :) skoj!
Nej skulle kunna berätta mkt om kvällen men känns som att det skulle tråka ut alla.
Men ja, kort och gått sjukt rolig kväll med mycket oväsen och skratt! :D

Mitt hjärta följde med mig ut till byn.. stackarn.. :P

Ja vet inte vad jag ska säga, full vart jag iaf. Trodde jag hade glömt skorna hos Emma -.-'

                 

Eh, ja tog inte så många bilder.. Men ska sno från folk så :P



Usch borde sova.
Ska fan upp sex im.. plus att jag börjar med ett religonsprov.. har inte ens öppnat boken än.
Hade möte med rektorn i fredags, det löste sig ska prata med lärare bara sen fortsätter jag i höst. Men tar studenten iår, make no scense. men jag typ pluggar upp som på komvux, men ändå inte.
Känns faktiskt helt okey.

Det är 1 månad kvar till studenten på tisdag. Det skrämmer mig, trots att jag ska fortsätta i höst.
Jag oroar mig för sommarlovet. För den månad som är kvar fram tills sommarlovet, oroar mig för hösten hur blir det då?

Jag kommer vara ensam igen då, ensam och fast här.
Funderar på att flytta.. finns ett ställe som kanske skulle kunna gå..
Beror på hur många dagar i veckan jag ska gå i skolan i höst..

Usch, saknar fan allt. Min trygghet. Det som var.
"Vill ha min trygghet tillbaka, den försvann för så länge sen. Längtar efter tider som har varit, som inte går att få igen."

Usch, önskar faktiskt att du var lite närmre i natt.. För trots allt, är det du. Det är du..
Det räcker mer än nog för mig..

Usch, stressen kommer krypandes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0