Boorta

Har varit borta från bloggen ett tag, har inte haft tid eller internet.. Men tiden börjar komma tillbaka och internet är införskaffat.

I torsdags (dagen innan flytten) tappade min bil drivaxeln, så lite panik det blev där då. Men det löste sig tillslut, på självaste flyttdagen hjälpte Milla och Thomas mig och Björn att flytta, var ju skoj och väldigt tacksamt :)

På lördagen kom Jessie och Robert och besökte vårat lilla kaos, vilket var sjukt kul :)

 

Sen har det inte hänt så mycket, varit lite familj rännandes fram och tillbaka här. Lite ärenden i Sala och Björns födelsedag :)

 

Imorgon blir det utgång med tjejjorna från BF osv! :D taggad, men trött :P Björn ska vara med grabbarna och dricka wishkey så båda har ngt att göra iaf ^^

 

 

Im får jag mitt smink :D *yeeey* :D

 

innan allt vårat stuff kom på besök :P

Köket

 

Badrummet

lite lätt överfullt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0