jag har inget hem, men jag är glad för det.

Är hos far just nu, tog med mig Björn ut hit igår. Trevlans.

 

Sitrer här just nu och kollar på rally och väntar på att mamma ska komma hit. Vi ska prata lägenhet och hur allt ska gå till väga..

 

Livet är komplicerat, men jag har nog aldrig varit lyckligare ♥

 

Vissa saker är värda att lämna bakom sig, har för första gången en framtid känns det som. Jag vet tom vad jag ska göra efter skolan, jag är helt säker nu.

 

Vårdare inom psykiatrisk vård är det som gäller. Skiter det sig blir jag busschaufför :P

 

Får se vart jag och Björn tar vägen i natt, antingen stannar vi väl här eller så far vi tbx till stan :P

 

 

Sometimes you put walls up not to keep people out, but to see who cares enough to break them down.



nej, vissa saker är nog bara menade att ske ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0