Alliansen

Någon mer än jag som känner hur hoppet är ute för Sverige?

 

Hade valvaka med Anna Micke och Joel igår, trevligt. Men jag och Anna vart upprörda.

 

Jag kan inte förstå hur man kan rösta på Alliansen som så uppenbart har visat att de gillar att sparka på de som redan ligger ner!
Det är helt offatbart i mina ögon, jag är för humanitet att mänskligheten ska leva att rättvisst liv. Att alla människor ska få leva på sina egna men ändå samma vilkor. Det ska inte spela någon roll om du födds rik, om du har bra kontakter.
Nu kommer högskolan bli så mycket svårare att komma in på, dörren för de unga stängs helt. Jag blir ledsen i hela kroppen bara jag tänker på det.

 

Och Sverigedemokraterna? Seriöst, hur fan tänkte ni där Sverige?

 

Usch, jag vill inte leva de närmsta fyra åren.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0