Bilder osv :P

För imorgon börjar jag skolan igen! SKÖNT!

 

Blev stan idag, först med Jessie och Jeppa sedan åkte jag och sustrar till Avesta för att handla lite mer..

Behöver ju en massa skolgrejjer tydligen :P

 

Tänkte visa bilder på sminket jag köpte ^^,  Inte så intressant, men det tycker jag ;P

 

blue sky

grey sky

- berryfun- 3 let's run wild

- produkt namnet står på (glömde skriva upp det)

 

Köpte även en ny primer! Lumene's eye primer, något jag verkligen rekomenderar. Har haft min i ett år snart och har aldrig haft några problem, kan festa sova i allt och det ser typ ut som du är nysminkad! LOVE IT!

 

Sen vart det massa skolgrejjer så som: pennor, sudd, 7 block, pärm, pennfodral osv.

 

Nöjd med dagen.

 

Imorgon ska jag ta en sväng förbi färnbo innan skolan och hämta ut ett paket från Ellos, ny handvsäka :D *yeey*!

 

Nej sovadags om jag ska orka morgondagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0