Vrak

Detta är just vad jag är för tillfället.

 

Mår inte bra någonstans..

 

Det tar tjugo minuter eller mer för mig att tex klä på mig, jag orkar inte. Vet vad jag ska göra vet vad som krävs, men sitter bara där som ett fån iaf.

 

Ångesten har blivit min nya bundis igen, den sitter där på axeln och förklarar allt för mig.

 

Jag orkar inte.

 

Har ca 1 h och 12 min på mig att fixa mig inför skolan, samma där, vet vad som ska göras men klarar inte av att göra det..

 


 

Skola idag då, endast Latin A sen slutar jag. Ska prata med Sjunne om mitt schema osv.

 

Sen blir det till att åka hem, fixa mig och packa. Kvällen ska spenderas hos pojken :)

 

Aja, imorgon är det fest iaf..

 

 

 

RÖKFRI I 4 DAGAR NU :D


fatta gott med en cigg..


Kommentarer
Postat av: jessie

finns<3



och grattis^^

2010-09-16 @ 12:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0