En sådan dag..

Alltså, det stör mig nå så fruktansvärt att mina inlägg krymper ihop utan mellanrum, blir så jäkla svårt att läsa xD
Menmen, nyss hemkommen från Avesta har "hjälpt" pappa att byta däck på bilen och även bytt batteri, får se hur länge det går :P
Menmen, har ändå funderingar på att sälja min bil och köpa en liten Polo :) Får se hur det blir med det..
Har en massa plugg jag borde sätta igång att göra men jag kan inte hitta någon som helst energi eller ork till det idag. Det är en sådan dag idag. Jag gör det jag måste, det som krävs av mig.. Inget mer. Det orkar inte min hjärna.   Aja, Miyavi snart iaf! :D Sjukt taggad! Det orkar min hjärna iaf :P
Asså, jag vill bara att saker och ting ska bli som förr ibland. Men jag önskar nå så fruktansvärt att det aldrig någonsin ska ske.
Någonstans gick jag av stigen. Vissa dagar klarar jag inte av den vetskapen.. Andra dagar känns det som det bästa jag någonsin har gjort!

Kommentarer
Postat av: J.

skriver du inläggen i google chrome?

2011-04-10 @ 19:01:08
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3



prova gå in på html editorn och lägg in <br /> där det ska vara mellanrum. funkar det inte då har blogg.cp sackat ihop totalt...

2011-04-11 @ 15:32:01
Postat av: jessie

det var jag btw XD piluppåt

<3

2011-04-11 @ 15:32:40
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0