Trött som ett as.

Har jobbat senaste veckan mellan 03,30 till ca 08,00.. Så därför har jag varit lite off :P mina lediga timmar sover jag på :P
Dock bir det den sista arbetsdagen i morgon, var kanske inte så smart att gå från 0-100 efter en sjukskrivning.. Menmen får iaf lön för de timmar jag har jobbat så ska inte klaga :P

Sitter just nu med världens huvudvärk och väntar på att kusin ska komma hit. Hon ska följa med mig på min sista körning till Örebro.

Nej, ska väll eg röra mig mot bilen och leta på skivor :P men huvudet dunkar för mycket.


Imorgon blir det filmkväll med millas syskon och ett av mina :D skojskoj :D


Kommentarer
Postat av: jessie

vilken fin bild på er!! =D

2011-08-19 @ 19:57:28
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/
Postat av: Jenn

Men icke sa nicke! Det blev inge körning :(

Fin bild <3

2011-08-21 @ 20:49:06
URL: http://killingforfun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0