Jag borde inte, men det skiter jag i.

Och må dina hårdiskar förevigt alltid krasha.

 

Jag är så fittigt jävla förbannad, vet inte om jag skratta åt att hen är så jävla patetisk eller gråta och undra vart fan världen är på väg?

 

Jag stog ut med din skit i flera månader, dina ord. Allt det du gjorde mot mig. NU tänker inte jag ta något mer. Jag förtjänar bättre, så mycket har jag återkommmit till sinnenas fulla bruk.

Jag behöver inte ta din skit, dina problem. Inte efter det du har gjort.

 

Du är skyldig mig så mycket. Så många förlåt, så mycket av det mesta. Jag kommer inte få något. Jag vill så jävla gärna säga att jag inte bryr mig, men efter allt jag har gjort för dig, efter de människor jag faktiskt sårade. Så borde du iaf kunna ge en liten förlåt-blick.

 

Men, du är inte värd min energi och du kommer aldrig behöva se mig igen. Tack, men inte för den goda tiden. Utan att du faktiskt fick mig att inse att jag med är en människa med värde och känslor, att jag förtjänar någon som iallafall visar mig respekt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0