Dag 1

En bild på mig + 10 fakta om mig.



- Jag är kort.

- Har nyligen flyttat hemifrån till Tärnsjö med min pojk :)

- Lider av många konstiga fixider tvångstankar och fobier.

- Går fjärde året på gymnasiet, eftersom jag kuggade Matte A och Idrott.

- Har endast bara tre tatueringar, och 4 piercings. Men det ska det bli ändring på ;)

- Extremt intresserad av psykologi och hopppas att få jobb inom det i framtiden. Annars är min b-plan lastbilschafför/busschafför eller piercare :P

- Min överkropp är längre än mina ben i mina ögon :P

- Blir aldrig nöjd med mitt hår eller smink, spelar ingen roll vad jag gör.

- Säger konstiga saker vid fel tillfällen.

- Bäst på att spilla kaffe, mest och överallt. Vätska ska inte vara i koppar, det ska vara på golvet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0