Dag 15, 16 och 17 :D

Dag 15 – Någonting jag ångrar.

Hmm, det som hände på nyårsafton ångrar jag defenitivt!

Och att jag inte skötte mig ordentligt på gymnasiet, orkar ju eg inte gå nu tex..

 

Ångrar ganska mycket saker bakåt i tiden, men inget är just nå speciellt.

 

Finns dock en natt, då jag ångrar hur jag tänkte när jag fattade beslut osv.. Kommer jag nog alltid göra!

 

Dag 16 – Innehållet i min väska.

Jag har alltid min kalender och ett pennskrin i handväskan. Sedan är det: en necessär med smink, parfym, busstidtabell, nagellack, glasögonsservetter, ev plånboken, MP3, vattenflaska och solglasögon sommartid :P sen beror allt på vart jag ska och när.

 

 

Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Hmm, det skulle väl kunna vara någon med de yrken jag vill ha för att kolla om jag skulle palla trycket.

 

Annars skulle jag nog kunna byta med Björn, se hur det är att vara kille för en dag :P

 

Eller någon med en skojsigt jobb och bra inkomst :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0