Dag 19,20,21,22,23,24.

Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.

 

bananlikör! ♥

Dag 20 – Min favorit film.


Vildängel, en svensk film som faktiskt alla borde se! Den griper verkligen tag i en!

 

Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.

 

Jessie fotade på förskolansdag :P

Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Vissa dagar; fan jag är nog inte så hemsk ändå :P

Andra dagar; oj, mkt foundation idag då...

Dag 23 – En låt som får mig att gråta.

Rascal Flatts - What hurts the most

 

Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.

Greys Anatomy eller Cityakuten! Gillar sjukhusserier faktiskt, fast Criminal Minds, Bones(!) (BÄÄÄÄÄÄST) och Ncis ligger inte långt ner! Fast Bones ligger nog högst av alla! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0