Tillskot i samlingen :)



Bästa Jennifer som vanligt då! Tog seriöst typ 5 min att komma på ide och börja skissa, gadden gick på kring 40 min! Bara skuggningen och lite färg kvar, fett nice! Nöjdare kan ingen vara.
Så nu har jag börjat komma någon vart med armarna med :D

Senaste veckan har varit så sjukt random. Planer som har krossas, nya roligare ideer som har kommit upp.
Imorgon blir det nog till att åka till Krylbo och hämta stuff så jag kan vara mig själv igen :P

Nej förändringar är bra för själen.




Jag blir så less, du vet vart jag står. Men du måste fortsätta sätta spår av förrvirring och dubbla budskap hos mig.
Snälla säg bara som det är?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0