Friend like that :D

Satt och kollade runt på Jessies vidoes på youtube och hittade denna som hon gjorde kring min 18års dag :) tänkte att man kunde lägga upp den nu när jag nyligen har fyllt 20.

 

Fattar inte att tiden har gått så jäkla fort, känns som det var nyss vi gjorde allt det där :D

 

Nej, men denna vidoen muntrar alltid upp mig.

 

Och jag är så tacksam att jag har haft Jessie som vän under alladessa åren! :D ♥ Vi hasr verkligen stöttat och funnits för varandra genom allt! Nej Jessie du är den bästa vännen en människa kan ha och jag är så tacksam att du finns i mitt liv och våga inte försvina ;) Jag tror vi har gjort det mesta som finns att göra i lilla Sala, haha!

Du är som en syster för mig och jag älskar dig som den syster du är! ♥

 

 

 

 

 

Nu :D

 

Då :D


Kommentarer
Postat av: jessie

Naww<3 Sötnos^^ Älskar dig med<3!! :D

2011-09-13 @ 09:20:49
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0