Detta trodde jag aldrig..

Har gått minst tre steg tillbaka. Slog till en tegelvägg så knogen mår jävligt nice idag eller inte.. Hej 14åriga Milla :)

Jag är ledsen, sårad, besviken och jävligt förbannad.. Vill lägga mig under täcket med avslagen mobil ingen dator och bara ligga där i ett mörkt tyst rum.



Jag förstår inte hur svårt det är att vara ärlig?

Jag förstår inte vad som händer längre. Vad är upp, vad är ner? Allt är endast en stor sörja av blask.


Nej men jag tänker nog försöka vara lite positiv. Tänka på sommaren, Peace & Love, mina vackra barn, Molly och praktiken..

Men samtidigt så många känslor som rusar omkring, så många tankar så många frågor..


Nej, inte vet jag. Livet suger ibland bara helt enkelt.

Och Mamma vägrar laga bacon till påskbordet. Tycker hon är lite elak!

Får nog bli en Winnerbäck dag idag.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0