2011, ord och bilder.

Januari

Bodde i Tärnsjö med Björn, åkte på kryssning och fick luftvägsinflamation.. Festade och hade skoj ändå.. Gjorde dock lite större misstag i början av året..

 

 

Februari

Bodde fortfarande i Tärnsjö men böt lägenheten mot en 2:a. Såg Engel med Björn och en dåvarande "vän". Snaggade även av håret lite granna...

 

 

Mars

Flyttade ifrån Tärnsjö tillbaka hem till Mamma, där någonstans började min depprisson. Jennifer tatuerade min vad. Jag fattade några tvivelaktiga beslut..

 

April

Spenderades mycket tid i Sala hos Milla, men även med Jennifer och Jessie! :D Fick även sjukintyg från läkaren och antideppressvia, så började fungera igen sakta men säkert. Så även Miyavi denna månad, inte lika bra som första året, men värt ändå. Upptäckte även att GPSen inte är ens vän, vad den än försöker intala en..

 

Maj

Den enda egentliga händelsen var att Pappa och Hannah skaffade Sid! :D och att jag mer eller mindre gick i skolan igen och fick ett bättre schema..

 

Juni

Gick klart skolan, satt hemma och pimplade vin/cider med kusin. Var med vänner, firade midsommar. Pappa och Hannah gifte sig. Nästan en bra månad, förutom en viss incident som inte kommer nämnas.

 

Juli

Getaway! :D Bästa händelsen på hela sommaren, såg Papa Roach och bara nöjt med bra sällskap! Kusin och syster fyllde 18 vilketfirades med en sjujäkla utgång med efterfest! Gjorde då även slut med Björn..

 

Agusti

Hängde med vänner och mest tog det lugnt, antar att det var en och annan fest. Jobbade även en vecka på Johanssons Bageri.. Dock glad att jag sa upp mig. Fick världens bästa f-dag present av Milla och Thomas, MOLLY!

Var även i Västerås med Jennifer och Jeppa och tappade bort bilen. Pappa och Hannah skilde sig, jag flyttade till farsan.

 

Spetember

Drog på Close-Up kryssningen med Jessie Robert och Björn. Fyllde 20 och antar att det blev ett par fester, september var ingen just anmärkbar månad. Skaffade dock en gadd. 

 

Oktober

Började träffa en snubbe, vilket jag inte tar upp något mer om. Åkte till Riga med ett gäng vänner. Jennifer fick ännu en gång sätta nålen i mig. Spenderade mycket tid med Jennifer i Krylbo.

 

November

Blev ett par krogenvändor, en med bästa brudarna. Var även halloweenfest hos Jessie och mycket tid och energi gick åt till en viss idiot..

 

December

Åkte runt och flängde efter julklappar, festade en del. Sa upp kontakten med en falsk jävla bitch. Firade jul och nyår.. Jennifer fick även denna gång fylla på min kropp lite.

 

Snabb sk årsresume :D eller ja. ngt är det iaf..


Kommentarer
Postat av: Jessie

<3

2012-01-03 @ 18:39:56
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0