I'll be there in a heartbeat

 

Peppar sommaren och P&L som fan! :D Längtar efter dryg festivalfylla med bra musik soliga dagar med de bästa ♥ det kommer bli awsum!

 

Nej jag tänker lämna allt bakom mig, jag skiter i allt nu jag tänker leva mitt liv och jag tänker göra det till fullo. Om saker skiter sig och går fel så vet jag att jag är människa nog att hantera det iaf.

Jag vet att det som har hänt inte var mitt fel whatsoever, så därför tänker jag fortsätta. Jag ska ha kul leva och andas. Tänker njuta av varje sekund den här sommarn. Allt som kan gå fel har redan gjort det så jag ser inget problem med det längre.

Jag tänker inte låta någon annan leva av min energi längre, dem är inte värda de besväret de tar av mig. Har man ingen egen, skaffa för fan..

Nej, jag är den perfekta och fulländade Milla just nu ;) (haha läs i ironi :P)

Jag orkar inte försöka vara någon annan när jag är bra nog som jag är.

 


ok, egocentrerat inlägg.. men wtf, skit i jävla jantelagen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0