Och må dina hårddiskar för evigt alltid krascha.

Man ska inte vara arg, man ska bara släppa och gå vidare. Men går man över gränsen så går man över gränsen rejält tydligen.
Att du ska sitta och tala om för mig att jag är psykiskt störd, det är att gå över gränsen. Ja, jag är deprimerad. Men du hjälpte till att få mig att hamna där.
Störd är jag då inte, bitter och lite allmänt bitchig ja. Men jag tänker inte ta skit. 
 
Nej usch, det är tur att du är ett avslutat kapitel. Att jag slipper se dig igen. 
 


 Sitter hemma hos Mamma nu iaf, blir till att spendera veckan här. Då klanten har brytit nyckelbenet xD
 
Menmen, det är skönt att inte bara vara hemma å inte ha något att göra. Studierna sätter i gång på måndag så då får jag äntligen något å göra om dagarna igen, även om det är på distans så kan jag göra något.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0