And some nights I'm scared you'll forget me again

 
 
 
Sitter själv i lägenheten, Molly är hos Jeppa och Fredrik. Skönt med hundvakt, dock blir det väl lite ensamt men snart läggdags ändå så.
Har bott här sen den 15/12 men har inte fått ordning än, det gör mig tokig. Men jag hittar inte tiden till att gå upp med allt på vinden, städa ordning stora rummet. 
Åker till YA 06,15 och kommer hem klockan 17.00. Om jag samåker med en härifrån stan, annars måste jag åka 05.00 och komma hem 18.15. Det är drygt. Man hittar inte riktigt orken till att sitta och plugga en hel dag då, men vecka tolv tror jag att det är då är jag klar. 
Har iaf fått övningsköra en gång och har barastrax över 200 timmar YKB kvar :D
 
Nej, om man skulle göra frukosten och sedan gå å knoppa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0