Ensamhet

Jag saknar dig så att det gör ont i varje andetag
Jag kommer ihåg känslan av att ha dig nära
Känslan när du höll om mig
Allt annat än vi försvann
Du fick paniken och gråten att släppa
Du fick ångesten att sluta skricka för ett tag
Den där lugnande känslan av att ha dina armar om mig
Att veta att du fanns där genom allt
Jag saknar våra samtal om allt mellan himmel och jord
Våra drömmar, våra hopp
Allt det där som aldrig kommer hända
Det som jag gjorde slut på när jag gjorde slut på oss
Jag kommer aldrig kunna luta huvudet mot ditt bröst och infinna det där saknade lugnet
Aldrig mer

Jag undrar om jag någonsin kommer få känna så igen
Tänk om det här var enda gången?
Att jag bara hade den här chansen
Men det får inte vara så
Jag behöver känna så igen
Jag behöver ha denna någon att luta mig mot när allt blir för svårt
Någon som kan skjuta bort världen bara för ett tag
Någon som får mig att glömma allt bara av att hålla om mig
Någon som får mina läppar att bränna,
sådär som det bara gör om det är med någon man verkligen tycker om
Jag behöver även vara någon annans någon
Torka bort dens tårar när den är ledsen
Få den att förstå att jag alltid kommer tycka den är vackrast och bäst
Att det kommer vara vi mot världen
Att ha någon att bry sig lite extra om
Krama sådär lite för hårt fast på det där mysiga sättet
Att lätta dens ångest
Vara den där någon som man pratar hela nätterna med
Vara den där någon som man berättar allt för
Jag behöver någon som behöver någon helt enkelt


Ja, en ny/gammal text..
Fick ett infall att jag skulle skriva nåt av mina ''verk'' här.
kritik motages eller nå :P nej, men säg vad ni tycker xD

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

wow... 0.o



du är sjukt bra på att skriva :O



och jag... bölar nästan... :/



<3

2009-05-24 @ 17:17:27
Postat av: Milla

Tack :)

inte böla :O :)

<3

2009-05-24 @ 17:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0