livet är för mesar.

det gör ont. fortfarande.
jag är nere igen, riktigt jävla nere.
jag vill inte till skolan im jag vill inte träffa folk.
jag vill ligga i min säng ensam med min musik.
feel like dying..
jag orkar inte.
hur kan man tappa orken att andas?
det gör ont
jag vill att någon ska förstå.
jag vill inte inte idag inte imorgon.
så här nere var det länge sen jag var.
jag vill inte.



Salamässan idag. var skoj :) var typ med syrrorna hela dagen.

sen så skulle annika se emd, men först skulle hon ha autografer *skäms* jag följde med henne och tog bilder. sen det hemskaste, vi ville ju inte lämna annika själv under spelningen så vi stod där och skämdes. baaajs på emd.

ja, ser ut som ett äckel och känner mig likadan. dags för förändring? hell yeah!


Kommentarer
Postat av: jessiejoystick

hjälp mig förstå??

det gör mindre ont om man är två?

(detRimmade-KundeInteLåtaBli-SRY:P)

du är underbar, glöm inte det<3

2009-08-31 @ 22:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0