Fredagen den 13e

skulle ha gått till skolan idag, men jag orkade fan inte..
saknar det gamla kontrollerade kaoset.. och ja, jag vet jag ser inte ut som att jag känner så här. men lev med det. det går i omgångar.. just nu känns det bara extra jobbigt.. även fast allt egentligen är bra. nej, jag skriver inte heller här för tt få uppmärksamhet eller dyl. utan för att skriva är mitt sätt att få mig själv att må bättre. kan ni inte tolerera detta eller bara klagar, behöver ni inte heller läsa. jag har bestämt mig för att vara helt ärlig här, så jag kommer gnälla vara arg eller skriva helt positiva saker. allt beror på.. nej, tycker fortfarande att gräva ner sig i en vecka är en bra ide..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är underbar,ok. vi finns här vad det än är 24/7<3

2009-02-16 @ 17:56:20
Postat av: JessieJoystick

sry, jag skrev det pilupp XD

2009-02-16 @ 17:58:26
Postat av: moi igen xD

ni/du alla :P betyder<3 :D

2009-02-16 @ 19:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0