en av alla dom

yes. var till BUP idag. fick nya läxor, tänker inte skriva upp de här. de som vill veta/bryr sig fråga.
men jag är diagnostiserad. yeey. kanske folk börjar tro på mig?! Men har fått diagnos ''specifik fobi'' grov eller vad hon nu sa. så förhoppningsvis får jag de stöd jag behöver, äntligen!.
Hon ska skriva intyg till skolan och prata med min rektor, så förhoppningsvis byebye idrott. Hon förstod varför det skulle vara en omöjlighet för mig att vara med där.
Känns så jävla skönt, ett av mina ångestmoment är lite flyttat.. Nu är jag nästan säker på att få ta studenten med mina folkz. Jag vill verkligen inte gå ett år till.
Nu gäller det bara att fixa resten.
Aja, ska snart till Irma och ofc jag som kör. 3:e gången idag :D jag börjar bli grym på att parkera :D
ja, prestationsångesten inför körkortet är även grymt stor..
men aja ska fixa mig och lyssna på so sick..


och just ja Jessie!
har du lust att hacka på på ''hemligt uppdrag'' i september? :D
*förklararsen*

:D

Kommentarer
Postat av: jessiejoystick

hahaXD sure^^ du får väl ge mig detaljerna sen XD

2009-07-30 @ 11:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0