Ice Age :D

Var till Sala igår och hade trevligt med alla mina muppar <3
Körde in, gick hur bra som helst :P typ andra gången någon utanför familjen är med, i've got skillz :P haha
Sen så vart det filmdags, fan vad bra den är.
Men det är allt jag tänker säga om filmen xD
På vägen hem hade jag och Jessie en givande disskussion om konst! (!!!) Vi räknas härmed som smarta! Right Jessie? :P
Jao, det kvällen var verkligen en av de bästa på lääänge :D <3
En välbehövlig sådan.
Ikväll kl sex ska hela klassen plus lärare mötas och prata lite, kommer bli jobbigt men förhoppningsvist skönt.
Sen drar vi upp till vagnen! Finally!
Skulle ha gjort det igår kväll, men mamma och pappa tyckte det var onödigt eftersom jag ska på möte idag. De hade blivit tio mils skjutsande xD
Nej men jag finns på mobilen om det skulle vara något :D
Ha det bra bitches <3 :*


Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

japp, vi är INTElligenta!! XD =D

2009-07-02 @ 22:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0