Just for now

I really hate life.
Var på Saras begravning idag, det var så hemskt. Jobbigt och nej jag vill inte. Jag orkar inte skriva om det i detalj, men den var fin och Saraig. Marie AK och några andra lärare var där. Kändes skönt inte bara vara alla ungdommar. Nej men det var vackert, men hemskt. Nu är det verkligt, Sara finns inte med oss längre. Ingen mer Piff till BF07! Ingen som är så där underbart rolig även fast det är nå så fruktansvärt trist.
Vila i frid nu <3

Men allt det här har fått mig att tänka! Gud vad vi/jag klagar på småsaker, so what om jag har min fobi jag lever och andas. Jag har en chans att ändras fylla arton ta studenten. Ja alla har ju ångestdagar men oftast blir det ju bättre, det löser sig med tiden. Varför ska vi klaga hela tiden för? Det är för varmt, det är för kallt, bensinen är för dyr blablabla! Du lever var glad uppskatta den tid du har med familj och vänner, för imorgon kan allt vara över.

Och, ja jag vet att det låter som bullshit eftersom det ända jag gör här är att klaga! Men jag vet att ikväll kommer jag sitta här och skriva deppiga texter och klaga. Men jag vill se och planerar på att försöka se allt annorlunda nu, vara en bättre människa!

Men idag mår jag dåligt och jag tänker göra det, ångesten och gråten gnagger av flera andledningar 'n en. Men jag planerar inte mina texter jag skriver det som faller mig in. så ja ni får helt enkelt stå ut och läsa eller dra i från min blogg.

Och jag tror jag vet vad jag ska bli när jag blir stor! haha dags nu lix.
den som gissar rätt först får en femma :D haha -.-'

Just ja! hemme från therese igen! vilket var jättekul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0