kasta bananer på världen

Han levde.
Men som kristen
Dum som jag är vräker jag ur mig allt negativt jag kan hitta om kristendom
Men även om alla andra religoner
Så jag förlorade X med.
Jag trodde han var smartare
Kunde ta en disskussion
Men hans hjärna är inte var den har varit
Man kan ju tro
Att efter ha gått bland lik
I ett krig skapat av ''guds varelser''
Att man slutar tro
Tappar hoppet
Men icke
Man blir förvrängd
Du var inte samma människa som för ett år sedan.
Du var annorlunda
Förstörd
Förstörd av konstiga normer och tankar


Ja inget förvånar mig längre.
Alla drar, verkar vara en fråga om tid nu.
Men vad ska jag göra åt saken?
Flytta till månen?
Bli en bättre människa?
Jag försöker så gott jag kan.
Räcker inte det, vet jag inte vad jag kan göra.

Kommentarer
Postat av: jessiejoystick

jag kommer inte dra!! inte från dig iaf<3

2009-07-30 @ 11:03:24
Postat av: Milla

Desamma <3

2009-07-31 @ 01:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0