Onsdag <3

Jag är lycklig, riktigt lycklig! Jag har min älskade Miyavi biljett nu. Inte långt kvar ;_; :D
Ja sov typ 5 h i ''natt'' så är sjukt trött, burkar sova 10/12 h på sommarn. XD
Och ja, vart till att gå med hunden sen drog vi till stan.
Ni vet de där högtalarna jag babblade om för ett par dagar sen, min mamma bestämde sig för att vara snäll så jag fick ett par (tror jag att det heter) av henne som tidig 18 års present :D <3 tack lix :D
Sen vart  det hem och kolla på film och gå till Jessie och mata killerkatterna och mördarhamstrarna :D så sjukt söta!



Nu kommer viktångesten tillbaka, som ett slag rakt i ansiktet. Jag vill inte kolla på mig själv ens, usch. Jag vill bara bli smal, det är nästan allt jag vill just nu. Jag får köra på samma sak som förra sommarn. Då lyckades jag droppa 12 kg på 2 veckor. Och nej jag överdriver inte. Första veckan fem, andra veckan kring 7. Jag vill se bra ut, slippa känna hur exakt allt rör sig extra när jag rör mig. Jag står inte ut. Jag ska spara till en sån där magsäcksopperation. Det är fan mitt sista hopp. Jag har alltid varit så här grymt äcklig. Jag hatar min kropp. Det ända bra är väll mina jävla boobs ;D
Nej men USCH! Jag vill bara kräkas!

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

alla våra djur är mordiska:S

_



jag antar att det inte spelar nån roll vad jag säger. men du är vacker som du är. du är så långt ifrån äklig man kan komma, och någon operation är det inte frågan om :( då sticker jag en kniv i magen på mig också.

och allt rör sig på mig också när jag går...

såå... då tkr du alltså att jag är äklig?

...



men klart jag vill att du ska må bra :'( och jag finns här, och jag är ledsen att du känner så:/

2009-07-09 @ 02:37:46
Postat av: milla

Men jessie du är defenetivt inte äcklig! Ingen av er är det. Det är bara jag som tänker såhär om mig själv ingen annan. och det seplar visst roll vad du säger sådetså men jag kanske ska börja formulera mig bättre.. :P

2009-07-09 @ 03:02:02
Postat av: Jeppa

du är inte hälften så stor som du har inbillat dig!

inte operera D:<

2009-07-09 @ 04:30:44
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0