Tisdag/onsdag

Yes, teori idag då :P tråkigt ashell xD
Sen hem och typ bara vara. relativt trist dag.
Även fast ett visst S gjorde min dag liite bättre :P
så ja kl är 03:39 och jag borde väl egentligen sova, men nej. Sitter uppe och väntar på att klockan ska bli sex och mamma ska komma upp :P Då ska vi boka biljetter! Ville inte riskera att försova mig. Jag måste hinna få biljetter! Kommer fan bli depp annars jue. Patetiskt jag vet. Men jag total älskar honom!
Ja jag har inget att skriva eller egentligen en massa, men vill inte skriva om S här. Eftersom jag inte vet läget riktigt än :P
Nej men jaa jag är glad :D
jaja ett ordentligt inlägg kommer i morgon! :D


Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

säkert att ni kunde lägga ut pengar?? det vore jättesnällt:)

(förlåt, jag har inga pengar på mobilen, som vanligt -.-')



vem är s?? 0.o

2009-07-08 @ 12:50:36
Postat av: Milla

Yes det är säkert :D vi hämtar biljetterna im! ;_; :D

haha lugnt :P jag messar jens om jag vill ha tag i dig :P



Jag förklarar antingen på pm i bdb eller när du kommer hem :D :P

2009-07-08 @ 17:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0