you've gotta love tradera :D

haha ja xD rubriken säger allt. Nej men köpte nyss en efterlängtad gel-eyeliner därifrån. Ska man ha en från sverige och köpa i butik kostar de fan nästan 200 spänn. Men jag lyckades få min för 82:- jag är nöjd!
Seg dag idag, började med att ta en drygt 5 kms promenad. Sen har jag pluggat, men jag har inte kommit någonstans alls. Så jävla tråkigt!
Ska kanske sova hos Therese ifrån imorgon fram till onsdag.. Jag vill inte att onsdagen ska komma.. Saras begraving ;_;
Jag är inte redo att säga hej då. Jag vill att hon ska gå med oss i höst, bf kommer aldrig bli samma sak. Sara, du är nå så fruktansvärt saknad av alla <3

Ja pratade med S både idag och igår natt, nu var det hans tur att vara full xD så jag tror inte han försvinner.
Men jao han gör mina dagar lite ljusare, lite lättare att ta sig igenom.

''Har du nå fel?!''


.....





Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

ooh, men jag fattar inte tradera :S men jag är ju jag -.-' XD



snygg header btw^^

2009-07-13 @ 14:33:18
Postat av: Milla

du kan få tradera lektion av mig :D nej men :P

taack :D

2009-07-13 @ 19:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0