Broken heart, broken mind

Värdelös dag.. Det enda vettiga jag har gjort idag är att tränat. Känns skänt det iaf. Till slutet av april ska jag ha gått ner 15-20 kg. Det är mitt mål. Jag ska verklligen göra det är så trött på att se ut så här.. Sen har jag fått nyvunnen inspiration.. (inte alls den du kommer tro Jeppa) Men nej.. Livet känns lite sådär just nu med skola och allt runt omkring. Enda stället/sak som verkligen funkar är det sociala. Jag har verkligen lärt mig att umgås bättre med folk. Jag vågar prata också vidare. Jag är inte lika rädd för att göra bort mig och jag vågar skricka tbx om nån kaxar. Så jävla härligt det känns. Men annars vette fan. Eller det är nog ganska bra ändå, bara att allt verkar gå åt helvete.
Jag är fan förrvirrad för tillfället. Hjärtat vill så mycket mer än min hjärna.. Det är nån jävla dragkamp just nu..  
Nej, kan inte vara roligt att ens glo i min blogg just nu. Bara massa emotankar. Men I don't care


They let the suspicion kill the truth
Broken Heart, Broken Mind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0