Lördag :D

Och grattis till Jessie :D<3

hm, igår var det överaskningsfest för Jenny som vart lyckad som fan :D sjukt kul ^^,  och idag fyller Jessie :D fast vi ska fira henne imorgon eftersom hon är kidnappad idag :P
lugn helg iaf. har bestämt mig för att skita i expo't. Jag behöver pengarna till annat. som tex skor xD har typ läst hela helgen *manson's och keidis* så härliga :D måste dock till bibblan och låna nya -.-' nej usch babbelbabbel bara. jag har inget värt att säga. Idag är det en vacka sen jag hörde från Justin och jag tror att det är över på riktigt nu. Har inga känslor alls för han längre. Han är så sjukt störig. Man kan inte igga nån i veckor och tro att allt är bra. Eller klanka ner på en människas stil osv och tro att den tar det som ngt poitivt. i hans värld så om jag bara skulle se normal ut så skulle mitt liv fungera bättre. skolan skulle bli bättre, hemma skulle bli bättre allt. och ja, han sa det själv. vikket pucko! undrar om han ngn gång har besökt verkligheten? nej usch i'm better off whitout. Kan dock tänka mig att ha han som vän.inget annat.  nej, onödig text :P

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

tack=D om det är dom skorna jag vet så är dom värda att lägga pengar på^^ baraförattminåsiktäger :P

2009-03-15 @ 23:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0