Onsdag -.-'

Penga ångest som fan! har beställt kläder för 300:- ska boka/lägga undan pengar till Exopt (500:-) sen fick jag nyss reda påatt emilie autumn kommer hit i april! vilket var 250:- allt jag skulle ha över den här månaden. och jag behöver desperat hårfärg och en blekning. fuck! jag måste fan hitta på något sätt att tjäna pengar på. sen ska ju metaltown bokas snart. blööö panik! åh, jag hatar pengar så sjukt jävla onödigt. aja, nog klagat om det o_O
lev ingen skola för mig idag. kunde ingen psykologi eller nånting så. Så nu sitter man hemma och drygar, dvs fundear på hur man kan få me pengar xD mamma kanske kan bjussa på färg? hmm.. värt ett försök iaf :P
ja, vad kan man säga. det finns för mkt saker egentligen.  imorgon blir det skola för mig iaf. börja kännas som att jag är borta för mkt tom. men jag vet inte. nej usch.blir väl förhoppningsvis till att köra idag. var så sjukt längesen. åhh, snart har jag körkort :D så sjuktskönt! lix kunna lämna den här jävla hålan när man vill :D haha nej inget värt att skriva fan.




Kommentarer
Postat av: Fido aka HomicidalManiac

Du får göra småjobb hemma och försöka få lite betalt för det? :P Tillexempel dammsuga och få 20-50 kr och städa toaletten (usch XD) för en lite högre summa osv :) Jag hoppas att det löser sig :P

2009-03-12 @ 00:12:24
URL: http://homicidalmaniac.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0