Tisdag

Den här dagen har faktiskt varit helt okey. Var dock sjukt stressad imorse *höll på att missa bussen* så nära att jag sprang till skola utan bh -.-' tur att man upptäckte det i tid xD Idag har det inte varit så mycket deppande som det borde. Inte lika mycket ångest. Bara ett par slängar. Jobbade fan till ohc med på syslöjden idag. Så relativt bra dag
Har haft denna jävla låt på hjärnan exakt hela dagen så sjukt irriterande eftersom jag inte kom på vilken låt jävel det var xD
http://www.youtube.com/watch?v=q5-sDwDZvvA



Du ger mig ångest, nu är det bara för mig att fundera ut om det är bra eller dåligt..

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

vem ger dig ångest? ska jag slå den?? (A) :)

2009-03-25 @ 00:06:11
Postat av: Milla

Men jag tror det är en bra ångest. eller jag vet inte än. I'll keep u informed xD

2009-03-25 @ 08:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0